Thursday 10 January 2019

आदि धर्म जागृति संस्थान ल सहयोग कर सकथव.....

"आदि धर्म जागृति संस्थान" ल सहयोग कर सकथव.....
छत्तीसगढ़ के मूल धर्म-संस्कृति,भाखा, इतिहास, गौरव अउ जम्मो अस्मिता के आरुग चिन्हारी खातिर जमीनी बुता म भीड़े "आदि धर्म जागृति संस्थान" संग खांध म खांध मिला के जुड़े अउ आर्थिक रूप ले सहयोग कर हमर कारज म बढ़ोत्तरी दे खातिर हमर बैंक खाता म सहयोग राशि जमा कर सकत हव।
बैंक अउ खाता के विवरण-
खाताधारी का नाम - आदि धर्म जागृति संस्थान, रायपुर
Account - aadi dharm jagriti sansthan, raipur
बैंक - बैंक ऑफ बड़ौदा
Bank of Baroda
शाखा - जी. ई. रोड, रायपुर
Branch : G E Road, RAIPUR
IFSC : BARB0GEROAD (नोट- IFSC code का पांचवां अंक 0 शून्य है)
Account Number : 31810100008718
अउ जादा जानकारी खातिर संस्था के रायपुर स्थित कार्यालय या मोबा. नं. 9826992811 म गोठबात कर सकथव😊
धन्यवाद...💐 सादर जोहार💐

No comments:

Post a Comment