Thursday 14 April 2022

वो गरमी के छुट्टी

वो गरमी के छुट्टी...
सुरता आथे वो लइकई के दिन
साल भर पढ़ई के
सिला मिलही तेकर आस म
30 अप्रैल के अगोरा राहय
पास-नपास के रिजल्ट झोंकबो
तेकरो ले जादा
दू महीना रगड़ के
छुट्टी म किंजरबो
तेकरे उछाह राहय.
तहाँ आमा-अमली अउ
तरिया पार
नजरे-नजर म झूलय.
अमली के लाटा
अउ उल्हवा कुरमा पान
झड़के बर
नून अउ मिरचा के
बुरका धरन
कभू मंझनी-मंझनिया
बोइर खोइला कुचरन
त कभू
डंडा पचरंगा खेलन
इही सीजन म
बर-बिहाव के घलो
गजब आरो लेवन
काकर बरात जाना हे
काकर परघनी म
गंड़वा बाजा छेंकना हे.
सबके सरेखा राहय.
ममा गाँव के घलो
आरो तब लेवन
रंग-रंग के खई-खजेना
अउ गरती आमा झड़कन
बेरा पहवाए बर
कभू बांटी-भौंरा
ते कभू तिरी-पासा खेलन.
देखते-देखत कइसे
दू महीना ह
झप ले पहा जाय
ममादाई तभो
बेल के शरबत पियावय
ठउका स्कूल जाए के दिन फेर लहुट-लहुट आवय.
-सुशील भोले
संजय नगर, रायपुर
मो/व्हा. 9826992811

No comments:

Post a Comment